nm

יום שני, 19 במאי 2008

Smile מחזיקי מפתחות שבתוכם זכוכית מגדלת

Smile מחזיקי מפתחות שבתוכם זכוכית מגדלת

האתר הבא מחלק בחינם מחזיקי מפתחות בצבעים שונים שבתוך כל מחזיק יש ידית בצד וכשמושכים אותה נפתחת זכוכית מגדלת. אני הזמנתי את המחזיקים האלה לפני בערך כחודש וקיבלתי אותם אתמול . ביקשתי שלושה וגם קיבלתי שלושה, כל אחד בצבע אחר. אני לא חשבתי שזה יגיע והאתר היה קצת מסובך אז לא פירסמתי את זה , רציתי לראות אם זה יגיע קודם. כשאני הזמנתי היה טופס הזמנה אחר והיה אפשר לראות את אופציית ההזמנה מיד באתר אבל עכשיו הייתי צריכה לערוך חיפוש באתר כדי למצוא את המחזיק מפתחות הזה להזמנה וגם יש העברה אוטומטית לעגלת קניות של אתר אחר אז אני מקווה שהמחזיקי מפתחות עדיין יגיעו אליכם. בכל מקרה שווה לנסות ולהזמין.
הוראות הזמנה מפורטות למתקשים:
בדף שיפתח לכם תלחצו על המשפט בצבע כחול שבצד שמאל: "Go to the NSCEP Shopping Cart"
אז יפתח לכם דף , תחכו קצת בדף הזה ואז תעברו אוטומטית לעגלת הקניות.
כאשר תפתח לכם עגלת הקניות , סמנו את התיבה הקטנה שליד המשפט הכחול ואז ליחצו על הכפתור האפור : "Add to Shopping Cart" . אז יפתח לכם שוב דף, סמנו בו שוב את התיבה הקטנה שליד המשפט וליחצו על הכפתור האפור : Order Publications" . לאחר שתלחצו על כפתור זה יפתח לכם טופס ההזמנה בו תצטרכו למלא את פרטיכם. מלאו את הטופס וליד הקטגוריה : "State or Province" כתבו N/A . ליד הקטגוריות : company, suite/room , phone number אין צורך לכתוב כלום.
בריבוע הגדול שבסוף הטופס אתם יכולים לציין את כמות מחזיקי המפתחות בה אתם מעוניינים , אם אתם רוצים יותר מאחד. ( אם אתם מסתפקים באחד אז אל תכתבו שם כלום ).
ליחצו עם העכבר על הריבוע ואז יופיעו לכם המילים : "Please send " , אז פשוט תמשיכו את המשפט ותוסיפו את מספר מחזיקי המפתחות בו אתם מעוניינים. דוגמא למשפט:

Please send me 4 keychains .thank you

אל תבקשו יותר מידי מחזיקים , מקסימום 5 כדי שישלחו לכם.


http://yosemite.epa.gov/water/owrcCa...1!OpenDocument

צירפתי פה גם תמונות של מחזיקי המפתחות, תהנו
קרדיט על הכתיבה לאורטל

אין תגובות: